130409

”Vad fin du är”
”Vilka vackra tjejer”
”Hårt att vara snygg”
”Sexigt!”

     Inom loppet av 4-5 månader tycks världen ha genomgått en total fucking brainwash. Jag kommer faktiskt ihåg hur jag blev utstirrad på tuben för bara 7 månader sedan, varje morgon och eftermiddag när jag åkte till och från helvetet skolan så var ca 30 blickar riktade åt mitt håll. -unga som gamla, kvinnor som män och alla reflekterade avsmak.
 What the fuck är det som hänt? 

 

    Klart att blickarna fortfarande finns kvar, men nu ler de. Och majoriteten av männen i alla fall, de synar mig som ett objekt de kanske vill ta hem och lägga i bokhyllan, eller i en annan sorts möbel.

    Helt plötsligt har jag en buffé av kandidater som gärna gör mig sällskap för i alla fall en kväll.

     Men på ett sätt så känner man sig lite nedvärderad.
     Hur kan man ha gått från en lillasyster (en otänkbar flickvän) till en Blow-up-Betty, ett bombnedslag, en bombad brud, en tjej med endast luft i skallen...?
Man vinner aldrig.

Egentligen har jag så mycket mer relevanta saker att skriva om, men fingrarna når inte tangenterna och modet sviker.  Får se om det blir text av det hela vid ett senare tillfälle.

Fuck off and die darling.


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Okej, jag har roligt den 2:a dagen på mitt påsklov :D

2009-04-14 @ 12:18:33
URL: http://endastlisa.bogg.se
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, men va kul att höra :) vi bor ju i norrbotten så det är väl isf här vi spelar. men nästa är i länfinal i musikdirekt nästa lördag :) inte denna lördag alltså



NU LIGGER BILDER PÅ HÅRET UTE :D

2009-04-14 @ 17:52:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: korven

älskar nickelback! förresten, hur gammal är du..?

2009-05-11 @ 22:41:38
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0