070209

Sug och svälj - Trevlig Helg

Man drar och klipper sig, man blonderar håret, man köper nya sängkläder, möblerar om och sen Voila! så har man gått vidare. Eller något.


Jag är bara sådär... oförskämt jävla nöjd med livet. Eller nej, det är inte sant, skolan är skit och tja... Men jag är sjukt nöjd med hur jag är ställd till världen at the moment. I won’t take anyones shit.

 ”The first thing I do in the morning is brush my teeth and sharpen my tongue"
-Dorothy Parker


Och mina vänner… Herregud.  Jag är så långt borta, men de älskar mig i alla fall.

”Utan tvekan förtjänar jag mina fiender, men jag tror knappast att jag förtjänar mina vänner.”
Walt Whitman.

 


Walt, du sa det perfekt. Alla mina vänner där ute, kom ihåg att jag älskar er, trots att jag inte hör av mig lika ofta som ni förtjänar.

 

Och kärleken? Det är ett stängt kapitel och jag är öppen för förslag, come along and play boytoy.

 

Love is the name.
Sex is the game.
Skip the name and play the game.


Kommentarer
Postat av: frida

uppdatera, uppdatera it is the best blog ever.

2009-02-10 @ 15:17:34
Postat av: becka

vilken fin bild :) saknar dig vi får ta och ses snart puss

2009-02-11 @ 15:16:30
URL: http://beckadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0