040209



"Sen jag gav upp hoppet, mår jag mycket bättre."
-Joan Osborne


Jag tänker inte utsätta mig för emotional fuckwits igen, ok, ok, all guys are emotional fuckwits, men det finns trots allt olika grader, Right?

Spelar inte så stor roll, ValentinesDay is cummin up... Tror inte att alla singlar där ute fattat grejen... Begå inte självmord är ni söta, ValentinesDay är den bästa dagen på hela året att sprida tanklösa flirtar, slängkyssar, blinkningar och en försynt hand i något härligt skrev, We like it.

Ya, min åsikt är klar, It's fuckin' done. And so are you,
ja jävlar vad fyndig jag är nu alltså.

Come along Boytoy, Girls just wanna have fun.

Kommentarer
Postat av: JENNY JANSSON

hih, sorry har inte haft tid :/

2009-02-05 @ 15:13:18
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNY JANSSON

jag är väl inget att se upp till?

2009-02-07 @ 19:52:49
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0