020709 England

Efter ett besök på en mäklarfirma (vi har hittat en lägenhet och ska besöka den på måndag!) så tog vi en rejäl kaffe på starbucks och begav och sedan mot Stonehendge. Det ligger så vackert till och ger verkligen en "freak"feeling, how the hell did they do it? stenarna på toppen av valven väger som mest 45 ton!

Sen åkte vi vidare och framåt fyra var det dags för lunch. Magkänslan sa att ett litet charmigt café med mörk bardisk var rätt and OH MY GOD var jag rätt??? (den kanske man ska säga...) Vem i helvete satt inte en och en halv meter från vårt bord och drack kaffe? Kieth Richards!!!!!!!! Legenden själv i samma utrymme, mina kläder luktar fan fortfarande av hans cigarettrök.
Det handlar om respekt att inte gå fram och be om foton osv, fan han var jövligt nervös, de andra på caféet kände inte igen honom och han sneglade nervöst åt vårt håll då och då (antagligen rädd för hysteriska fans) men vi var coola. typ. haha.

Langar två bilder lite glatt, en på mig koncentrerat lyssnandes på guiden vid S.H och en på Mig och brorsan i lunchstaden (att jag kniper med benen sådär osexigt beror på att en toalett stod som enda tanke i skallen på mig, oh yes I am charming).


Kommentarer
Postat av: frida

Emma, va inte löjlig klart jag läser din blogg. JAg flinar åt dina små utfall, love it! Tur att du är söt.

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keith.. HEheh, big fan, vet typ vilket band han kommer ifrån. PUSS

2009-07-04 @ 23:13:51
URL: http://iwannaholdyourhand.blogg.se/
Postat av: frida

Emma, va inte löjlig klart jag läser din blogg. JAg flinar åt dina små utfall, love it! Tur att du är söt.

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keith.. HEheh, big fan, vet typ vilket band han kommer ifrån. PUSS

2009-07-04 @ 23:13:51
URL: http://iwannaholdyourhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0