040709 England, Oxford

Jesus Christ... Oxford har stängt för helgen. Eller det är iallafall fullt på alla boenden. Just nu sitter jag nästan en mil utanför city på ett riktigt sunkigt hotels sista rum. Vi åkte runt och frågade efter lediga rum men blev avvisade överallt förutom just här.

Tidigare idag så var vi på en otrolig utkicksplats på en skiiithög hängbro (nu snackar vi så pass hög avv man fick svindel då man tittade ned). man kunde se ut över hela staden där vi lunchade och en rätt lång bit bort mot floden.
Jag stod precis och funderade på om man skulle dö om man hoppade oc om det var många innan mig som tänkt så... och uppenbarligen var det fler som tänkt så, bron hade klassats som en självmordsbro och hade hjälptelefonnummer tydligt utsatta.Sorgligt, men ändå lite komiskt.
Har tagit ett bad (lär ha fått aids av badkaret) och sitter nu tryckt mot fönstret och försöker få syre.
Har världens sämsta vibbar från det här stället.... Kan bero på mannen i receptionen, han var helt seriöst något av det obehagligaste jag träffat på (och då är säkerhetsvakten på Hawaii som klockan två på natten vägrade lämna vårt rum inräknad!).
Han är en sådandär typisk slemboll. Aningen överiktig, i tidigt stadie av håravfall men tremillioner guldsmycken... Ringar, armband you name it. Och glöm inte guldkjedjan dold bland brösthåren som sticker fram i den halvt uppknäppta skjortan. EW är allt jag har att säga. eller.. "Hjälp" kanske också funkar.

Kommentarer
Postat av: frida

I am soooo sorry att jag inte svarat, I'm a little slow as you know. Tortyrkväll står inte på min önskelista men who knows!

Iallafall, jag är sjuk som en liten korv. Har ont i öronen (VA?! liksom), röda ögon (inte för att jag gårtit) och en hals från helvetet rent ut sagt. Får ser hur jag mår men ring mig för tusan då du kommer hem på onsdag! ALLRIGHT?!

<3

2009-07-06 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0