040709 England

Nu liknar det mer england! Mulet, kallt och regnigt. Vi åt frukost med havsutsikt, kan ju lugnt säga att vi inte avundades fiskarmännen i båtarna där ute... Skillnaden var stor, igår var vattnet iprincip glasklart och idag var det riktigt jävla vågigt.

Vi bestämde oss rellativt snabbt för att skippa spat och istället åka innåt land igen, alltså bort från kusten och tillbaka mot Oxford, ännu en dag i bil.... Jag har inte så mycket emot att sitta i bilen i timmar i sträck egentligen... sålänge som jag har min ipod ser jag inget problem, att lyssna på fantastisk musik (ja, jag har underbar smak) och åka genom alléer är inte att klaga på.

Vi stannade vid ett par utkiksplatser och beundrade gråheten och lågvattnet, jag bjuder på den osminkade och allmänt uppfuckade bilden, I'm still cute.

Den här tiden förra året var jag i Florida och firade fourth of july..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0