060709 England, Oxford

I'm not dead, just floating. Pink, you're sweet.
Jag har faktiskt inte gått och dött, men igår så var vi in i Bokaffären med stort B (inte lågkvalité men damn, that's the place to be). Tänk er, fyra våningar med böcker... jag gick runt och dregglade en hel del, speciellt på den medicinska sektionen, jag tror faktiskt att medicin kommer vara det jag sysslar med senare i livet. Det bör tilläggas att den medicinska kursen som jag skrivit upp mig på inför tvåan är det enda som gör att jag är villig att komma tillbaka till det där helvetet som kallas skola.

Jo men, iallafall, till anledning om varför jag inte uppdaterat. Jag såg ju Twilight-filmen för ett tag sedan och blev skitbesviken men eftersom att alla sa att boken var så bra så rev jag igenom den på ett par dagar. Jag var väll inte sådär jätteimponerad av boken, men sättet kärlek målades upp gjorde mig, likt alla andra brudar där ute, helt mjuk och tårögd.

Så jag införskaffade resten av böckerna där på rean igår och har läst Newmoon nonstop sedan dess, tänkte slänga iväg lite uppdateringar innan jag öppnar Eclipse (och troligtvis försvinner från the face of the earth i ytterligare fyrtioåtta timmar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0