060709 England, Oxford

Visningen av lägenheten sköts upp till imorgon, lite surt men vi litar helt på att den ska vara perfekt (en dag är troligtvis inte tillräckligt lång för att vi ska kunna hinna hitta någon ny). Istället gick vi i affärer osv.
Jag är ju som sagt sjukt dålig på att shoppa... Jag tänker för mycket. "Kommer jag använda detta? Är detta bra kvalité? yada yada yada"  Sen vi kom hit så har jag köpt fyra böcker, Stephanie Myers serie och en bok om en demonstrant i Kina, låter lite torftigt va? och kanske tragiskt.

Igår var det föresten festival här, det var grejer som hände överallt! Gigantiska ballonger som smällde i värmen var knappt märkbara över det höga bruset av aktivitet. Måste digga alla reggaestånd överallt, hög bas och happiness.
Kände mig föresten så jävla stolt, Jag käkade något oidentifierbart från ett karnevalstånd! fritterat var det också, folk som känner mig vet att jag skyr fet mat som vampyrer skyr solen. Men I was proud. Vilket är löjligt eftersom att mitt matintag typ halverats under tiden jag varit här, oh well, the small victories are the ones that really matter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0