060709 England, Oxford

Oxford är helt otroligt vackert. Verkligen. Staden beskyddades från bombningarna under andra världskriget eftersom att Hitler tänkt göra Oxford till sin nya huvudstad, but seeing as the man failed misserably the city was just a great preservation of beauty.

Måste langa en bild känner jag.


Var för övrigt i botaniska trädgården tidigare idag, det fanns olika sektioner som innehöll olika sorters plantor och i den som kallades "economical" (alltså sånt man kan tjäna pengar på) fanns både opium, cannabis och plantan som man gör sterioider av. Känns som att jag blivit världigt exposed to drugs på senaste tiden ey?
Kände igen cannabisen innan jag läst skylten och började genast tänka på BoyToy, haha det ska han få höra, att jag numera endast kopplar honom till gräs. Gulligt minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0