070709 England

Gissa vad jag gjorde just...?
Bortstade håret.
För första gången på en vecka. Så jävla skönt. Hårborsten inhandlades idag (cred till mig för framgångsrik shopping!) men vänta, det är mer... Jag lyckades handla något mer... inte vilket "något" som helst... utan nu, hör och häpna. Underkläder från min favoritdesigner för tillfället... Calvin Klein. I'm happy.

men... tillbaka till hårborstgrejen! Jo, hår. Blondiner. Jag saknar mina blondiner och ska så fort som möjligt träffa dem alla (ja jag sa alla). Men det finns en liten blondin som snart gör att mitt hjärta brister, jag har saknat denna blondin så otroligt mycket... Älskade busfröt mitt, imorgon ska du dränkas i kyssar från top till tå!



Blixten gjorde henne skelögd... haha älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0