090709 Beauty

"Du vet att du är en av de vackraste vännerna jag har va? Du står HÖGT på min topp fem lista...."

Sötaste smset jag fått på länge. Jag är fördomsfull och tror inte att killar kan uttrycka sig tillräckligt väl för att säga rätt saker i rätt stund om de inte är ute efter sex, But I was wrong.  Mr Stinson som spottade ur sig det där.

jag har rätt så skumma ideal... jag har världens vackraste vänner, det är jag helt övertygad om men ibland tänker jag att jag är för ful för dem (haha, jag vet det är lite knäppt). Ibland blir jag så chockad när jag ser mig själv i spegeln, jag nämnde ju förut att spegelbilden inte stämde överens med verkligheten alltid.. och så är det ju. Jag skulle så gärna viljha låna någon annans ögon och få se vad det är folk ser hos mig egentligen.. Smal och blond i vissa sorters ljus, visst, men är det verkligen så lätt? Vem vet.

Några av de vackraste kvinnorna i media, för mig, just nu:




Avril                                                      Adrianne                                    Charlize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0