120709 Because of fumes.

Tog ledigt idag istället och hängde ute i solen ett tag. Jag är nog blekast i sverige, jag har inte solat en minut, fy fan vad sexigt. 
Men sedan... fyra i eftermiddags fram till nu har jag målat...
Jag är helt förundrad över hur jävla kul jag har framför duken med oljefärgen! Min familj tror att jag gått in i väggen, eftersom att jag sitter ensam i ateljén och skrattar för mig själv.
Men hallå? Jag tror jag funnit lite lycka igen... färgerna gör mig glad. (eller är det ångorna?)
Grustavlan står och torkar inför nästa lager och jag har börjat måla en ny medans jag väntat, det är inte ens nära klar, men där har ni dagens tidsfördriv iallafall.

There you go.

Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

:) ja det får vi göra! hon kommer i slutet av veckan tror jag, är inte säker <3

2009-07-13 @ 11:42:27
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Är det där ditt verk? Bilden alltså?

Den var jävligt cool måste jag säga... keep going! Damn, du har talang!

2009-07-13 @ 12:17:24
Postat av: Em

SV, Jimmy:

yesbox. Men bilden är knas. thnxs bro

2009-07-13 @ 22:58:45
URL: http://attitudeproblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0