130709 drugs

Så glad blev man av de tabletterna. Oh well.
Jo men, vi var ju ute och tränade idag igen men jag kände mig konstig och efter två km så kunde jag inte andas, mina lungor värkte som satan (nej jag var inte anfådd I'm not totally useless) och jag vet inte, det blev svart lite då och då. Jag känner mig skitskum, har ont osv. What're you gonna do?
I'll tell you... More pills! I don't like the pills... They like me!

Min skolsyster i förra skolan trodde att jag var missbrukare. Min morsa köpte ett litet porslinsskrin att förvara mina tabletter i. Det är alltid mig folk frågar om värktabletter. Maybe I do have a problem? NOT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vad är din msn då ?

2009-07-14 @ 02:15:16
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0