140709

Åh jösses, jag är så sjuk!  Sitter här nyvaken och försöker äta lite isglass samtidigt som ja kämpar för att få ned luft i lungorna. Damn!
Morsan ska se om hon kan bogsera ut mig i bilen så att jag ska få handla saker som jag kan tänka mig äta i mitt försjukade tillstånd, men vi får se om det blir sjukhuset vi åker till istället... Det är seriöst skitläskigt att inte kunna andas. 

För ca ett och ett halv år sedan så var jag rätt sjuk, jag hade hostat i ca två månader men ingen trodde att jag verkligen var sjuk.
Men när vi åkte till Thailand så blev det helt vidrigt, för då fick jag hostattacker som slutade med att jag höll på att kvävas. Nu började folket i min familj tro på att jag var sjuk, så jag fick en massa thai-medicin (maybe that's the reason I am the way I am).
När vi kom hem igen fortsatte jag hosta som satan och en morgon togs jag till sjukhuset. Kan ni förstå chocken i min morsas ansikte när det visade sig att jag hade dubbelsidig ilsken lunginflammation?
Haha, hade astma i tre månader efter det (innan dess hade jag inte astma) så. jävla. lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0