170709

 Videon säger väll allt?



Flyleaf, dear oh dear. Kattis är övertygad om att jag en dag kommer stå som henne, på scen med full uppmärksamhet. Det är härligt att någon har förtroende för ens tallang iallafall, haha. Vi såg dem live för något år sedan, de spelade samtidigt som Korn, vilken jävla kväll det var alltså... damn.

Oh well, idag borde jag gå till posten och hämta ut mitt bankomatkort men det känns tveksamt att jag kommer orka, lär väll bli tv:n och jag, -ännu en dag tillsammans. Gud ett så tragiskt sätt att spendera sitt sommarlov på.

Kommentarer
Postat av: susanna

Lite och lite, men det innehåller inte mycket kcal iaf. Innehåller runt 50 kcal :)

2009-07-17 @ 17:32:59
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar:Vi har ändrat reglerna lite, så dem som är under 18 ska kunna delta. Målsmans tillstånd krävs dock. Kila in på min blogg och läs om det :)

2009-07-17 @ 23:12:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0