210709 WorkingGirl

Ah, the workinglife. Nu sitter man här med spackel bakom öronen och under naglarna, jag är ju verkligen bara såå sexig. Men det känns skönt, att tjäna pengar igen och sådär.

Föresten är jag skitstolt över min morsa, när hon hörde att jag tänkte lägga av med värktabletterna så bestämde hon sig för att sluta dricka vin, egentligen alkohol överhuvudtaget! Hon är inte alkis, men nu finns det ingen risk att hon blir det heller, haha. Jag blir iallafall glad, för det krävs viljestyrka för att som vuxen sluta med alkohol efter ett liv med mottot; "ett glas vin om dagen håller doktorn ur staden."

Jag har nästan varit normal idag igen, morsan och jag gick lite i forum och jag lyckades införskaffa en bikini (för hennes pengar) och lite annat nödvändigt. Jag läste i en tidning att man ska tvätta håret med shampoo två gånger och sen en gång med balsam för bästa effekt, så det ska jag prova nu. Kolla, kolla! Jag betér mig som en tjej!

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

det var så lite:)

HBIC= Head bitch in charge:) va coolt va din mor att inte dricka nått:) Va ska du hitta på för skoj imorgon?

2009-07-21 @ 21:25:23
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0