230709 Do something.

Idag har jag jobbat extremt effektivt, iförd mössa (för att slippa färgstänk) så har jag och syskonen målat väggar och tak och snickerier osv osv osv.

Är skittrött nu men komför en stund sedan på att jag inte packat överhuvudtaget. Smart. Imorn ska jag jobba hela dagen och sen måste jag gå och lägga mig tidigt, för redan vid tre ska vi bege oss mot flygplatsen och jag tror att ett par timmars sömn uppskattas, om inte innan så under flygningen.

Haha, nördigehten här är så himla kär i Helena Bonham Carter att hon sitter och glor på Sweeney Todd för sjuttioelfte gången. Dessutom för att öka nördigheten skriver hon om sig själv i tredje person, kan hon sluta snart? Tack.

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Jag "pluggar" här, fast det har nästan blivit mer festande den sista tiden:P vart ska du resa nån stans?

2009-07-23 @ 22:39:29
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

:P Va roligt, va länge sen ja målade:) Alltid underhållning när man målar:) el det beror på vem man målar med:P

2009-07-24 @ 10:41:39
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0