250709 Mallis

Fy helvete vad trött jag är!
Jag och morsan sov i samma rum igår natt men spenderade -för att vara ärlig- större del av natten krigandes mot mördarinsekter. Fy fan vad äckligt.
Vi åkte iväg mt Arlanda vid tre, solen höll precis på att gå upp men det var fortfarande folk som köade för att komma in på Patricia när vi åkte förbi slussen.
Vi flög i ca fyra timmar (både jag och morsan satt i mittgången så det fanns inte en chans för sömn) och sedan var det en timmes buss som gällde innan vid var framme vid lägenheten/hotellet. Vår lägenhet ligger på markplan precis vid vattnet... vit sand och turquost vatten var alldeles för inbjudande så innan vi gick och käkade så simmade vi runt ett bra tag.
Men jag är så trött nu att jag skulle kunna lägga mig och dö, jag halvsomnande Innuti min öppna bok tidigare i eftermiddags men efter en promenad längs stranden är det lite bättre.

Internet finns endast i lobbyn, så vi får se om jag är tillräckligt ambitiös för att släpa ut kamerasladd osv någon dag och slänga upp lite härliga bilder eller ej. Troligtvis, man är väll nörd?

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

En lång resa men det verkar vara värt mödan:) Hoppas ni får det super trevligt:)

2009-07-26 @ 01:08:20
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0