270709 Mallis

Tadaaa
Bilden är klickbar och togs igår kväll, vi är på fel sida om ön för att få riktigt fina solnedgångsbilder, men kvällsljuset är svårt att slå här.


Åh! Det är sådan frihet här, jag blir alldeles nipprig i pallet. Ingen stress, att bara njuta av tillvaron... Jag är ju helt tokig i böcker som ni kanske vet, och jag läste ut boken jag hade med mig redan dag nummer 2. Men nu läser jag Magdalena Graafs bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig", jag hittade den i receptionen och stal den, nöden har ingen lag, eller läslusten kanske man ska säga.

snart ska man väll dra på sig bikinin och antingen ge sig ut på stranden eller kanske cykla iväg för att få lite motion... Ja, livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0