280709 Mallis

Det är mycket möjligt att den normala reaktionen vore att gråta. Själv känns det som om jag har syra under hela huden. eller det kändes så igår natt iallafall. Boytoy slog mig rätt hårt igår kväll, nej vi är inte ens i samma land, men han slog min självkänsla och visade att han inte har någon som helst respekt för mig. We're done, so fucking done.

Jag sitter här och funderar på varför i hela friden jag inte är ledsnare... det är helt sjukt, jag känner mig totalt likgiltig, det spelar liksom ingen roll. Och sen drömde jag ju självklart om en gammal kärlek då istället igår natt.
Please miss attitude, move forward don't rewind.


+ att jag troligtvis är helt jävla tokig, här sitter jag och lyssnar på... dam dam dam... Avril Lavigne. Wtf liksom? En av hennes tidigare låtar, go for it, see if you're as wierd as I am.



Btw Kattis, jag kommer hem lördag, runt tre eller något borde jag vara tillbaka i kära gamla sarvan.

Kommentarer
Postat av: orion orion

Eeeem <3 noooh vad har hänt?? skicka mail or ring! du är bäst <33

2009-07-28 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0