310709 Mallis

Vi åkte vidare mot Palma etc och stannade till i Valdemossa, där införskaffades sallad och kaffe.

Det var något fel på dagen igår, alla manliga människor vi träffade på var helt sjukt flirtiga.
Det började i Valdemossa där bartendern på espressobaren tog hjälp av en kompis för att berätta hur söt jag var.
Sen när vi kom hem var det ett par killar på badmadrass som jagade mig när jag var ute och simmade.
Sen när vi skulle in till stan så var det killar i diverse bilar som drog ner fönstrena och tja.. mm. + servitören på resturangen.

Om ni tror att jag freakades ut så skulle ni sett morsan, för åter igen var ingen av killarna under 20. Haha.

Kanske borde man fortsätta gå runt osminkad med saltigt hår när amn kommer tillbaka till sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0