310709 Mallis

vi har spenderat dagen i vattnet/på stranden men gjorde ett ryck och cyklade bort till mataffären för att fixa lunch. Vi har gjort mackor och jag sitter åter igen på balkongen, glad i hågen. Sista dagen... jikes. jag vill inte hem och möta verkligheten.. mardrömmen jag hade inatt fuckade verkligen upp mitt hvuud. Skolan börjar om arton dagar, jag får hjärtklappning redan nu när jag tänker på det.. är inte det sjukt så vet jag inte vad som är det.

Jag försöker bota lite av min ångest genom att vara här och nu. lyssna på musik som alltid tycks lugna mig. Känna sanden mellan tårna och försöka knäppa så många bilder jag kan som ska kunna lugna mig senare. Haha.. vad tragiskt, men önska mig lycka till.

En betydligt lugnare version av mig.

Kommentarer
Postat av: Becka

Gud vilken fin bild <3<3

2009-07-31 @ 16:08:20
URL: http://beckadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0