090709

Back on track, nu när vi är hemma igen så är det ju dags att köra igång trningen igen. Ikäldd svarta spandexbyxor (sexigt) och det knallrosa jobbarlinnet med spackelrester på så var det dags att jogga igen. Alla som bor i stockholm vet att det spöregnade idag så jag tycker att vi som tog oss ut trotts det ska få grymt med cred.
Kom hem dyblöt med frön överallt (skogen fröar) men efter att ha tagit en låååång dusch kände jag mig nästan ren igen. Jag sjunger inte i duschen. Däremot så har jag alltid radion på... och tro det eller ej.. så dansar jag i duschen, haha! Låten "Jag dansar aldrig nykter" Skullle kunna funka på mig om man bytte ett par ord "Jag dansar aldrig påklädd och torr" . Det är ett kännt faktum att jag är hemsk på att dansa, men i duschen, då så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0