140709 sickly nerd

Det blev sjukhus, eller rättare sagt vårdcentral, istället för mat, svininfluensan? Nja. Inte riktigt så. Men ny astmasprej är utskriven och om det inte lättar snart så blir det att åka till någon större form av sjukhus med provgörningsmöjligheter.
idag har jag ätit.. en isglass och två smoothies. Lyckat. Min plan om viktuppgång går ju verkligen strålande.

Har mest tyckt synd om mig själv hela eftermiddagen, legat under mitt lila täcke och stickat framför Harry Potter ett och sen var jag ltie extra nördig och såg tvåan med min farsa efter middagen (smoothin). Jag har en plan, jag ska se alla fem filmer innan jag ser sexan nu på lördag, bara för att jag just är sjuk och nördig, den bästa kombinationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0