080709

Hemma igen. Så lustigt, ingen av oss trodde att vi skulle ta oss iväg i onsdagsmorse när jag lg utslagen på badrumsgolvet ala Isabella Steves (ni vet när Denny dör och hon är apatisk?), but we made the trip, tjuho.

Har rest hela dagen, vi käkade frukost på hotellet, de hade den underbaraste frukostbuffén ever, men jag käkade inte mycket, you know, nerves. Så från frukost till middag käkade vi sammanlagt... tre läkerol var? Nyttigt.... Eller hur.
Försöker nu komma ikapp med allt som hänt, läser bloggar, kollar konton samtidigt som jag kollar på Bam's Unholy Union.
Rätt sjuk serie, man märker ju att det är överdrivet som satan, men jag fattar inte att hon står ut. Eller så gör jag det, I've had my share of numbnutts.

Lägenheten var föresten skitfin om jag inte sagt det. Jag kommer spendera många helger där med brorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0