120709 vaffelmonster

Jag gick och lade mig hungrig igår... gissa hur hungrig jag är nu? Dessutom visade det sig att vi inte har någon mat hemma haha.. bara sådanna där pulvervåfflor. Men min morsa är gullig och gör våfflor till mig nu, hon är så desperat för att jag ska äta, jag är elak som utnyttjar situationen.

Bilden är från igår, har inte hunnit redigera klart resten (den här följer inte temat, förutom benen). Sorry F. Jag undrar i mitt stilla sinne vart min syrra håller hus... vid den här tiden på dygnet brukar hon ha hunnit irritera skiten ur mig en handfull gånger redan. Kanske är det min tur att hoppa i hennes säng? Awesome.

Uhh... ate to many waffles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0