200709 drugaddict

   Jag glömmer när jag käkat värktabletter och ej. Jag kommer liksom inte ihåg om jag tegit dem eller inte och då blir det lätt att jag tar för många... det är nog inte så hälsosamt.
   Jag har bestämt mig för att köra en detox, inga värktabletter från och med imorgon. Ska bara ta ett par till idag. Jag vet att det låter dåligt, men fan.. Jag har ont. Men sen ska min kropp få se på andra bullar.
   Man vill inte bli lika nedknarkad som stjärnorna man ser i media, för sanningen är att kajalen inte sitter lika fint på oss dödliga som på dem, de ofelbara.

Jag ska ta min bok och en kopp te nu, ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Becka

Sv : har köpt dom i england :P <3

2009-07-21 @ 11:25:59
URL: http://beckadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0