150709

Jag ska nog sluta stå upp, liksom för alltid. Det blir svart så fort jag försöker.
Känner att pengarna jag kunde tjänat bara tynar bort! Jag vill jobba! fast samtidigt är det inte alltför fel att bara glo på film och sticka hela dagarna. Har just sett halva Borat, inte riktigt så mindblowing som alla sagt att den ska vara men min morsa totalfastnade för den så vi ska se klart den när hon kommer hem.

Hey hey, framgång föresten idag har jag käkat lite soppa! ok, inte världens största framgång direkt, jag känner mig sämst just nu jag har lyckats gått ner typ tre kilon i vikt... Inte bra det. 

jag har haft en massa olika stilar genom åren, funderar på att göra någon time-line grej... här kommer en hög bilder iallafall som en preview.


Laugh if you will, but at least I'm cute.

Kommentarer
Postat av: becka

Sv: Tack min sötnos , kommer hem snart då måste vi ta och ses:)

2009-07-15 @ 18:29:33
URL: http://beckadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0