160709 Smoothie

Med lungorna i behåll sitter jag här återigen, jag lyssnar på LifeHouse och känner att livet är bra trots allt.  Har just tagit en dusch och borstat tänderna med svinto i hopp om att känna mig lite fräschare, det funkade nästan! 

Min morsa är så gullig och försöker tvångsmata mig, det här blir smoothie nummer 3 idag, känner att jag borde tröttna på smoothies snart men, nej

Är så irriterad på att det blivit en trendgrej, jag har druckit det regelbundet i säkert tio år men på senaste har det blivit världens statusgrej?

Alla storbloggarna -och små för den delen- bablar på som satan om deras jävla "supergoda smoothie recept", känner instinktivt att jag bara vill spy galla på er alla, ni suger.

Och här kommer ni minsann aldrig se recept. Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket du med! Härligt att man hittar bloggar som är så lång ifrån lik kissies som möjligt är så trött på uppblåsta bimbos :S

2009-07-17 @ 11:00:45
URL: http://louisenevhage.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: eller hur, hur har din dag varit då?

2009-07-17 @ 18:35:10
URL: http://louisenevhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0