260709 Mallis

Nu sitter man här på balkongen och lyssnar på den tunga basen från andra sidan gatan.

Vi bestämde oss för att gå bort längs med stranden för att hitta någon resturang, vi hittade en med stora glasfönster som vi dessutom lyckades öppna så att vi iprincip satt på stranden och käkade. Vi beställde in en stor paella (kokat ris med blandade wokade och annars tilllagade skaldjur och kötter) som vi festade på (haha),

Morsan är så sur för att hon inte får dricka, jag har gett henne en kompromiss, all alkohol hon stoppar i sig stoppar jag i mig också. Alltså, tar hon ett glas vin så gör jag det med. I might be evil, but I am still fucking cute.

När vi precis var sådär mätta att vi ändå bara petade i resterna kom en herrlös hund spatserandes som vi glatt matade till resturangpersonalens stora fasa, men han var ju så söt! Damn, I sound like a girl!



Vi låg på stranden och lyssnade på vågorna en stund men nu är det nog dags att göra något mer konstruktivt.

Kommentarer
Postat av: JENNY

hahah !

shoppar jag mkt tycker du? :)

2009-07-26 @ 23:37:10
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

så lite:) Låter som ni hade det riktigt nice:) Vid stranden och maten låter super gott:D

2009-07-27 @ 00:34:46
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0