270709 Mallis

Oreos, min dygd, min svaghet! morsan praktiskt taget göder mig med dessa mörka små kakor, oh well, det kunde vart värre, I love them.

Vi har inte gjort så mycket idag faktiskt.. vi tog ett morgondopp och tog sedan cyklarna till den lite större mataffären där vi införskaffade diverse drickor och sen tog vi hämtpizzor och köpte en flytmadrass på vägen hem. Medans vi åt lunch läste jag ut Graaf boken, damn alltså, nu ligger mitt boksnitt på ca en om dagen... detta kommer bli dyrt.

Flytmadrassen blåste jag och mina astmalungor upp och Cajsa och jag spenderade senaste timmen eller två ute på de härliga vågorna, vi gjorde iallafall ett tappert försök till att surfa, you've gotta give us that.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0