280709 Mallis

Tjoho knäppskallar där ute som läser min blogg, för att vara ärlig så driver jag endast denna blogg såhär flitigt på sommaren för att jag är så himla lat och inte orkar skriva i min dagbok. Men ja, det är sant, när det inte är sommar skriver jag faktiskt en tvättäkta dagbok i papper, tönteri på hög nivå.

Vi skulle ju ut och cykla, men till vår stora fasa hade min cykel under nattens gång fått punka!
Så det blev till att vandra till fots för min del, och eftersom att jag är troget hål-påjeansen-rufsigt-hår-skit-under-naglarna-barn så har jag inte skor på mig.
Jag är underbar, för jag går utan mina skor trots att mina fötter blir röda om det är det minsta varmt, och här är det 35 grader i luften, tänk då assfalten.
Döp om mig här och nu, my name is kräftfötter!
När min cykel väl var lagad så cyklade vi bort till hamnen igen och käkade middag.

Jag slutar aldrig bli förvånad över när killar stöter på mig mitt ute på stan sådär... det är en häftig upplevelse I've gotta say, även om killarna är väl över 20... visslingar och att utbrista "vilken skönhet" vartom att slänga kyssar tycks vara ett säkert kort i deras skallar.

Langar bilden bara för att jag älskar att se mig själv osminkad med saltvatten hår men någon form av bekymrad min. eller så gillar jag att bjuda på mig själv och mina svagheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0