270709 Mallis

Vi tog cyklarna och begav oss mot hamnen som ligger ca en halvmil bort, kanske lite längre och såg vår första solnedgång här. Vi käkade på en mysig resturang vid vattnet och garvade åt den sliskiga kyparn i rosa skjorta.

Efter att ha cyklat hem hela vägen passade det grymt bra med ett kvällsdopp på stranden, vi var i stort sett ensamma i vattnet vilket var skönt. Vattentemperaturen är ju bara to die for, trettiofem grader i luften och säkert närmre tjugoåtta i vattnet. We like it.

Jag sitter nu här på kära gamla balkongen (detta är enda stället där vi kan stjäla lite WIFI) och lyssnar på musiken från andra sidan gatan, tidigare ikväll så kunde jag svurit på att DJn var hög, låtarna byttes med fem sekunders mellanrum och formade de konstigaste kombinationerna ever. Men just nu spelas en låt mer i min smak, en låt som jag hörde för första gången på ett mixtape för en herrans massa år sedan, Jag tänker på dig Tusse!

Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA VÄN!!! ... // Orion

Tju Klomeritooouoo!! visste inte att du var i spanien, din hemlighetsmakare! Hoppas hur som helst att du får det riktigt fint och härligt :) <3 ses när du komemr hem,när glre du det förresten? :D

2009-07-27 @ 23:06:35
Postat av: Emma

Svar: ja jag håller helt med dig hon förstör sin ungdom.

2009-07-28 @ 00:52:23
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0