240609

Jag är Miss Muscle 2009! Eller något.

Vi storrenoverar ju som sagt och jag har tagit på mig en hel del av arbetet som ett sorts sommarjobb, iochmed att jag bara har sex veckors lov så verkar det lite bortkastat att sitta vid någon random vägkant och sälja jordgubbar tolv timmar om dagen för ca 35 spänn per avklarad solstingig timme. Inte att föredra.

Men Jag är helpeppad på att jobba här med min snickrare till far, lättlärda syrra och pengakåta brorsa. Jag har redan tjänat en hel del och känner mig rik som ett troll. OK, ett troll utan groteska örhängen och stor näsa (det toviga håret kan jag inte förneka att jag, likt trollen också har som huvudbonad) jag är väll mer ett sött troll, I guess.

Dessutom bygger jag de fetaste musklerna du kan tänka dig. I promise, jag blir Miss Muscle 2009.Käkar en jävla massa enligt Atkinson, alltså en hel del kött (protein bygger ju trots allt muskler) och känner mig riktigt jävla biff där jag står och skrapar bort färg, slipar, spacklar, skruvar, bankar och svettas, OH YES, man luktar som en hel jävla karl efter ett arbetspass. Charming Eh?

 

Jag bjuder på en "IN ACTION" bild och tycker inte att ni ska garva åt posen, I'm cute, nothing els.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0