250609

Min farsa fyllde år igår! He is what we in swedish would call clockclean. (klockren)
Mitt under middagen ringer någon och han är den som svarar I telefonen såhär gick konversationen…


               -            jaha.mm. OK. Har du mitt person nr?
*tystnad*
               -            Ja vad bra, kan du läsa det högt för mig?
*tystnad*
               -             JAG SITTER OCH ÄTER FÖDELSEDAGSMIDDAG HEJDÅ.


Stackars försäljare säger jag bara. Stackars försäljare.  Han tycks alltid kläcka ur sig underhållande saker… Nu när jag tänker efter.. (jag bjuder på en anekdot)

Min bror, Min farsa, Min morsa och jag hade precis anlänt i Italien och gick omkring i staden och letade efter ett lämpligt middagsställe (det var rätt sent på kvällen). Vi går förbi en porrbutik, rent instinktivt så ignorerar vi alla affären och går förbi förutom min farsa som fnissar till och säger

-          Kolla en porr butik

-          Vafan! LOL!

Utbrister jag och min bror samtidigt (chockade att han uppmärkasammat den) och det följer en lite obekväm tystnad innan min farsa utbrister med ett allvetande ansiktsuttryck

-          L.. O.. L.. Ja… Lots of Love.

 

Ja du lilla pappa. Tur att du är söt.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hahahaha! XD Jag gillar din farsas humor måste jag säga! :P

2009-06-26 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0