270609

Artikeln

Guvernören Mark Stanford har påkommits med att vara otrogen mot sin fru och familj sedan ett år tillbaka. Alltså, även om det känns så fel att stå på ”svinets” sida så är det så att när man läser rader ur hans kärleksmail blir man helt knäsvag…

”Sov gott och var säker på att trots min hjärnas bästa försök skriker mitt hjärta efter dig, din röst, din kropp, beröringen av dina läppar, beröringen av dina fingertoppar och den ännu mer starka förbindelsen med din själ"


Man borde tycka synd om familjen, jag vet, men här sitter jag ändå och tycker synd om honom för att han inte får vara med sin kärlek. S k r u v a t.

 

Boytoy har försökt få ta(g) på mig en hel del de senaste dagarna... vafan?


Kommentarer
Postat av: DIN B'STA V'N

H4EEEEJ EMMA'LKSKLIIINNGGGG \3

jag sitter p[ inteernet cafe i england , vi har det j'ttebra, soligt o kul folk!!! HOPPAS DU HAR DET BRA,\ jsag har internetkotr s[ ja kan logga in snart igfen men s'g hur din bra dag var va har h'nt p[ senaste tiden hur g[r rtummet ha de s[ bra k'ra klojmkalakojn \3 'lskar dig ( kattiiiis katttiiiis

2009-06-27 @ 13:29:30
Postat av: Em

JAG SKICKAR ETT EMAIL TILL DIG! KOLLA DEN SEN OKI????

2009-06-27 @ 17:34:06
URL: http://attitudeproblems.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hoppas din söndag blir toppen baby!

massa kramar, http://esth.blogg.se

2009-06-28 @ 00:48:40
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0