290609 Part 1 Life.

    Jag är trött på detta ständiga behov av att vara välplanerad. Bloggen kanske blir överröst med ännu fler minst sagt onödiga statements osv framöver men jag känner att... "har du fallit in på denna webpage så får du faktiskt ta min ordspya varesig du vill det eller ej."
    Samtidigt kan jag ju hänvisa till den lilla röda kuben med ett vitt x i om du känner att det blir för mycket.

    Jag har kanske aldrig riktigt berättat något om mig själv, trots att jag ägt bloggen i circus sex månader...Tja förutom kanske att jag vid ett flertal tillfällen sagt rakt ut att jag har attitydproblem... Detta är något av en halvsanning. Själv tycker jag att min attityd är helt splendid, men andra... Nja, den faller inte alla på läppen helt enkelt.

Em Presenting policies such as;
"Abortion/Adoption! My uterus is a no-baby-zone."
and...
"Love is the Name, Sex is the game. Skip the name and play the game!"

    Tja, som sagt, denna sidan av mig har satts lite som fokuspunkt hitills (check the url) och det har väll funkat, läsare har kommit läsare har gått. like love and life it's all just a question of time before it slips away. Uhm, jag blir jävligt distraherad här känner jag!

    Så. Jag heter Em, eller Emma egentligen men det går fortare att skriva det förstnämnda. Jag är sexton år gammal och börjar tvåan på en estitisk inriktning till hösten.
    Jag och min familj är lite av reseholics, I'm a jetsetter I guess. Iår har vi inte rest så mycket ännu men 2008 spenderade jag allt som alt circus 4 månader utomlands där var bla USA, Italien och Thailand inräknat. För inte så länge sedan var jag i Paris och satt på diverse gatuhörn och ritade med min kära lilla morsa och på Onsdag så bär det av till London och Oxford för att leta lägenhet med Brorsan (det är han som ska flytta inte jag, but believe me, han kommer få många besök över helgen osv!).
    Anledningen till att jag blandar engelska och svenska är att engelskan är mitt modersmål då jag är född i Australien och spenderade en rätt stor del av min barndom down under. Många blir irriterade och tycker att jag borde kunna skilja på de två språken efter a decade in sverige men problemet är att hälften av tiden så sitter jag och tänker på engelska, mina ursäkter i förskott för eventuella missförstånd.

Nej nu är det sent och i ett kommande inlägg kommer ni förstå varför jag känner att det är dags att försvinna in i veckans bok.

Over n out.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja så dåliga va dom inte :) jag är fortfarande skitförkyld, men de kunde vart värre :) så du är född i australien?

2009-06-29 @ 10:42:24
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0