300609

Nu är det fisk-effekten igen som gäller, har just flytt basturummet och sitter här med minsta möjliga kläder. Befarar dock att en kalldusch kommer vara nödvändig, I am fucking hot, and not in the good way.

Lyxens mjölkmustasch -vitt pulver under näsan....
själv har man ju haft spackel lite överallt de senaste dygnen, under och i näsan inräknat, men inte idag! Syrran och jag ledigt från slitandet i spackeldammet och ska gå och titta på reorna, se om något faller på läppen men chansen är liten.
Här kommer nämligen en till liten hemlighet... Jag är fruktansvärt dålig på att handla kläder! Jag går efter principen "sitter den inte perfekt så vill jag inte slösa pengar på den". Detta resulterar i att jag går omkring i mina bröders kläder (vore det inte för det faktum att min syrra just fött barn hade jag stulit hennes kläder med).
Men nu som sagt får vi väll hoppas på att jag hittar något, de perfekta plaggen jag har är nämligen lite out of season.

Duschen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0