180609

Last night was Legend -wait for it- Dary.

   Två av mina tjejer åker till England idag på sin språkresa, how ever will I live?
   Oh well. Känns lite kasst för jag hann inte berätta om min gårdag för dem, som för övrigt var... riktigt… bra.

   Det var avslutningen, jag körde simpelt med RR jeansen, ett sånt där överavancerat twistlinne från Monki och favoritpumpsen. Efter en lite dryg avslutning så stal vi ett gäng tårta och dricka och drog oss iväg till Rålis där det rätt fort bröt ut tårtkrig vilket resulterade i grädde i diverse folks hår och en lite äcklig skjorta.
   En del människor badade i stadsvattnet, kan ju säga att rätt mycket tid sedan gick åt till att värma dem.
   Do you Remember, uhm.. den otippade mannen från maskeradkvällen? Han var där, of course. Kanske ska berätta lite mer om honom… Om ni sett serien ”How I met your mother” så är han rätt identisk med karaktären Barney Stinson. Han har håret, kostymen och attityden, men inte slampigheten, trots att han är jävligt smooth…  Jag värmde honom och vice versa.  Sen ville han visa något med hjälp av en kondom så när ett killgäng kom förbi tog han tillfället i akt;

-tja grabbar, ni råkar inte ha en kondom jag kan få?

kille 1, 2, 3, 4, 5 -öh… haha

kille 2- vad ska du ha den till?

Då ler han bara stort och pekar på mig

kille 1, 2, 3, 4, 5- haha! Damn!

- Ja men kolla på henne!

jag- Asshole… *borrar mig in i hans nacke*

Killarna gav oss tillslut en kondom och lämnade oss med sina ”lycka till”.

Alla andra försvann åt olika håll på vägen hem förutom Mr Stinson and moi som skulle till samma perrong and yes, det uppkom ett otroligt konstigt ögonblick precis innan hans tub kom in, men det spelar ingen roll, friends don’t break over stuff like that.


Kommentarer
Postat av: malin

okej :) nej det är blandat, har 4 barn och 5 vuxen frågor kvar :)

2009-06-18 @ 11:29:41
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0