160609

Allt är tillåtet i renovering och krig.

   Yeah, huge update I guess.
Jag har fortfarande lyckats fucka upp koderna, oh yes I am just too sweet. Likt alla andra mindless fools i cybervärlden så vill jag anmärka på vädret, solen tittar fram här och på åker RR jeansen och de vita pumpsen.

   Jag tror starkt på att pumps kommer
vara nödvändiga idag, jag skall ut i krig,
då behöver man vapen, stilettos is something worth trusting in. Ja, jag är stereotypisk (hello mrs swinglish) och är brutalt kåt på skor.
   Men iallafall, jag ska ju ut i krig, det
gäller stolthet, värdighet, mitt betyg och 100 timmar, stackars skolledning är allt jag har att säga. Stackars skolledning. "Big misstake, big. HUGE." -pretty woman.


   Renoveringen är i fullgång föresten, mitt rum är det som först renoveras så tapeterna dras ned från väggarna och färg skrapas bort, jag tänker "Vitt" lite japanskt tomrum över det hela och ljust golv... mm.
   Sen har jag också organiserat både min ateljé och mitt skrivbord och känner mig helt fantastisk, jag tar liksom tag i allt det jag måste ta tag i, mitt liv håller kanske på att hamna lite mer i takt med min hjärna?

    Dessutom tycker jag att jag förtjänar en applåd, en fet jävla applåd -nu är jag duktig och äter som jag ska igen, min kropp är skitglad, den lagrar energi som jag vet inte vad. Hoppass att jag inte ska tappa suget igen, nu måste det hålla, det är fanemig inte nyttigt att "glömma" att äta på tolv timmar, eller käka bara frukt, eller att bara dricka cola light i fyra dygn. Jag är redo att ta tag i allt och få övertaget återigen.

   Btw, Med övertag snackar jag lite om Boytoy, ok, bullshit, det går inte ens att ljuga ihop något intressant om detta ämne, jag diggar inte honom, han är fucking anoying. Patetiska lilla man
hur kunde du någonsin få mig knäsvag?


Allt är tillåtet i kärlek renovering och krig.

Kommentarer
Postat av: JENNNA

jag ska ge dig ett tips;

skaffa en underblogg som du mixrar i koderna i ;)

2009-06-16 @ 10:55:20
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: kattiiisssss

wiihoo mer uppdatering åt folket!! :D lycka till med spanish och hoppas att klackarna gör underverk! <3<3

2009-06-16 @ 13:15:49
Postat av: malin

hej ) skulle vara super snällt om du ville rösta på mig i eves tävling, röstar gör du här : http://attitudeproblems.blogg.se/ och jag är nummer 5!

2009-06-17 @ 14:15:55
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: malin

oj då :) haha! här ska du gå in. evehedberg.blogg.se

sen scrollar du ner till en tävling med bilder där är min bild nu,mmer 5 :)

2009-06-17 @ 21:28:58
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: malin

bara bra :) vad heter du ? :)

själv?



nåon bra fråga till en tipspromenad? :)

2009-06-17 @ 22:19:31
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0