190609

This is me hating you.

Det är midsommarafton idag, för någon konstig anledning gillar jag ordet “afton” kanske för att jag förknippar det med en midnattsblå aftonklänning…
Oavsett vilket, Midsommarafton är som releasepartyt för sommaren. Men det är som att jag går runt i en riktigt badass bakfylla orsakad av en fest där det varit nödvändigt att stilla ångesten med starksprit, yes we are talking about school, -vilket suger för jag är redo att festa igen.


Boytoy retar gallfeber på mig. Den jäveln ringde tidigare ikväll och i princip krävde att jag skulle träffa honom, vem fan tror han att han är?  
You don’t own me… Sen ger han mig den där jävla bedjande rösten som skriker desperation och som ger mig automatiska skuldkänslor.  Jag är arg just nu. Och jag hatar honom. In this very moment, I really do.

 

Men hursomhelst… ”bakfyllan” borde vara bättre imorn, fler och fler bitar faller på plats, igårmorse så vann jag mitt krig! Ni skulle hört hur jag skrek, I was so happy. Sedan spenderade jag ca en timme med att elda upp mina spanskaböcker i öppna spisen, fy fan vilken befrielse!

Aja, nu borde jag vara social återigen, det är ju trots allt midsommarafton, puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0