150609

My name is Monroe, Marilyn Monroe.
   Ey, det var maskerad i plugget (oh
yes we are geeks)
jag klädde ut mig (oh yes I am a geek). Första gången folket i plugget såg mig i klänning (oh the jaws dropped, I've got killerlegs).
   Jag var Marilyn Monroe.

Diamonds are a girls best friend...

   Hade två centimeter långa ögonfransar, röda läppar och den berömda mooshen. Min syster är mammaledig och jag var dagens projekt, hon lockade mitt hår och
gjorde det hälften så långt, hehe, sov sedan med frillan och vaknade med feta knullrufset. Så kan det gå.

   Det hamnade läppstift på lite diverse folk under kvällens gång, bland annat en jävligt otippad kille, hör och häpna, en snaggad kostymnisse, har ni hört något mer random än det?

Jag är ju trots allt bruden som alltid vart het på headbangers.






Kommentarer
Postat av: UKNOWN KATOO

ohoh det har man icke fått hröqa nåt om!!

2009-06-15 @ 22:55:58
Postat av: Em

hehu ;)

2009-06-16 @ 07:53:43
URL: http://attitudeproblems.blogg.se/
Postat av: Becka

Snyggis emman :)

2009-06-16 @ 13:40:18
URL: http://beckadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0